Przejdź do głównej zawartości

Baba bez serca

 

Dziś (29.04.2014 r ) ok. godziny 11.00 pod Kaufland  podjechała kobieta z dziećmi i psem. Psa przywiązała do barierki w pełnym słońcu i wraz z dziećmi ruszyła w stronę sklepu.

Kobieta długo nie wracała. Zaniepokojeni pracownicy konserwujący murek przy sklepie, zaalarmowali dyrektora marketu. Psa zabrano z prażącego słońca, napojono i w oczekiwaniu na jego właścicielkę przywiązano w cieniu na parkingu.

Ale kobieta zniknęła. Czarno – podpalana sunia została na parkingu sama. Trzęsła się ze strachu pośród warczących samochodów. Psina jest spokojna, przyjazna, garnęła się do ludzi i cały czas rozglądała się, szukając swoich „człowieków”.      Około godziny piętnastej powiadomiono Straż Miejską. Zaś po pięciu godzinach oczekiwania w nadziei, że babsko się opamięta i wróci po psa, strażnicy przewieźli sunię do przytuliska na Miodową.

Wygląda na to (wielkość sutków), że sunia niedawno rodziła. GDZIE SĄ SZCZENIAKI!?

Ma smycz z łańcuszka. Nie jest zachipowana. Ale mimo tego spróbujmy odnaleźć jej byłą właścicielkę. Bardzo proszę wszystkich ludzi dobrej woli o włączenie się do akcji. Matka dzieciom w biały dzień porzuca psa, to nie może jej ujść bezkarnie. Udostępniajcie tę informację i zdjęcia pieska. Na pewno ktoś ją rozpozna. Czyj to pies???[gallery columns="1" ids="251"]

Komentarze

  1. Witam w Kauflandzie są kamery , trzeba poprosić kierownika o udostępnienie i pokazanie co to za kobieta i wtedy ja sie na pewno znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys widziiałem podobnego psa, kobieta wychodziła z domu przy wiezy widokowej, tego od strony szkoly podstawowej nr 2. tamten piesek ktorego widziałem to takze była suczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś bliżej? Który budynek??

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio, niestety tego fragmentu parkingu monitoring nie obejmuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie moze to jakas pracownica tego marketu , bo dziwny zbieg okolicznosci ze akurat tam gdzie nie ma monitoringu zostawila psa

    OdpowiedzUsuń
  6. parkingu nie obejmuje kamera ale jak to byla kobieta z dziecmi to bedzie widac jak wchodzi do marketu.na pewno fachowe oko ochrony wylapie ja na kamerach sklepowych. przeciez wiecie o ktorej to godzinie bylo. chociaz mniej wiecej.
    warto sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh, ludzie są nienormalni :/ Jeżeli już mowa o biednych psacht to: LUDZIE ODWIEDZAJCIE PRZYTULISKO NA MIODOWEJ .. TAM JEST PEŁNO PSÓW, BIEDNYCH, SKRZYWDZONYCH, ALE ZA TO BARDZO PRZYJAZNYCH I ODDANYCH .. WIELE Z NICH OD TYGODNI NIE OPUŚCIŁO KLATKI, A BARDZO BY CHCIAŁO POBIEGAĆ I MIEĆ SWOJEGO WŁAŚCICIELA .. ZAGLĄDAJCIE TAM CZASEM :/

    OdpowiedzUsuń
  8. stojąc przodem do wejscia na wieze, po lewej jest przejscie miedzy budynkami, to budynek po lewej od tego przejscia, i tam do klatki kilka razy widziałem jak kobieta z nim tam wchodziła

    OdpowiedzUsuń
  9. w google map wyświetla ze jest to budynek przy ul. Królowej Jadwigi 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Wando a może by pracownicy z Miodowej pozwolili by aby na godzinkę czasu wziąśc sunię i pójść z nią właśnie w stronę kwiatowej na pewno rozpozna dom jak tam mieszkała :) i będziemy wiedzieć która to wredota ją zostawiła ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani. Jesteśmy coraz bliżej. Dostałam kilka wiadomości na priv. Żeby nie majówka, już zdołałabym je potwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest okazja. Jest ciepło. Kto weźmie psiaka na spacer?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez tę majówkę niewiele można zdziałać, ale coś koniecznie trzeba z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odnalezc q... i przywiazac do drzewa w srodku lasu i zostawic! czlowiek to najgorszy zwyrodnialec swiata!

    OdpowiedzUsuń
  16. śledziłam watek suni na FB, dziękuję wszystkim zaangażowanym, Pani za nagłośnienie i upublicznienie zdarzenie na swoim blogu, oby więcej takich akcji, które mają przywieźć ludzi do rozsądku, aby kara dla baby była dotkliwa i surowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochani, ona tego psa już nie chce!
    Nie wręczajcie pieska z powrotem, bo zrobi mu większą krzywde.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze ze pod sklepem nie w lesie nie róbcie takiej afery mimo to ze jest to niehumitarny sposób

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za babsztyl wstrętny!!! Pewnie młode potopiła...:(((

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym te babe uwiazal na sznurku w sloncu .Moze by zmadrzala troche.

    OdpowiedzUsuń
  21. To przykre jak wielu jest ludzi bez serca i obojętnych na krzywdę innych :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja:) jest przecudna! babe bym zabila za to co jej zrobila.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie oddawajcie tej zdzirze...zabije psiaka...a co zrobiła ze szczeniakami? śliczna suczka, niech ja ktoś weźmie, ja mam dwie psiny przygarnięte- to prawdziwi przyjaciele...

    OdpowiedzUsuń
  24. znaleźć wredną babę i ją tak przywiązać i to na łańcuchu w upalny dzień na słońcu i niech tam siedzi aż zdechnie

    OdpowiedzUsuń
  25. To takie wychowawcze zostawić suczkę na oczach dzieci i nie wrócić po nią. Wzór do naśladowania. Nie ma co. Kiedyś moja sąsiadka powiedziała że jej suczka urodziła pieska i ona nie może zatrzymać obojga. Powiedziała też że odda "starą" a zostawi sobie młodego. Może i ta pani tak zrobiła. To sygnał dla dzieci że jak będzie stara też będą mogły ją porzucić byle gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, bo na czole ma napisane jak sie nazywa i gdzie mieszka. Gorzej jak grzywkę nosi.....

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie, fajnie. ale czy nie łatwiej by było podać choć miejscowość, w której znajduje się ten przybytek zwany Kauflandem? Bo np ja, nie śledząc Twoich wpisów (trafiłam tu dzisiaj przez Onet) a chcąc pomóc, nie mam niestety takiej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  28. znajdźcie właścicielkę, ale tylko po to żeby babsko ukarać. psa oddajcie komuś kto go chce a nie zwyrodnialcom.
    to mi przypomina historię mojej suni, też ktoś przywiązał ją pod marketem i porzucił. tylko w jej przypadku był to luty i potworny mróz. odchorowała tę "przygodę" ale teraz ma kochający dom i odpowiedzialnych ludzi. myślę, ze przed ta psinką już tylko świetlana przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym tą babę przywiązał w pełnym słońcu, bez wody.. Kanalia, nie człowiek!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie zapomniała o psie, mnie tez się to zdarzyło, jak wchodziłam do domu, to zorientowałam się,że psa zostawiłam przy poczcie.Wróciłam po moje szczęście.Była bardzo obrażona.

    OdpowiedzUsuń
  31. życzę tej babie ,aby kiedyś ją dzieci zostawiły koło marketu i o niej zapomniały

    OdpowiedzUsuń
  32. ej no chyba nie planujesz takiej idiotce psa oddawać z powrotem???

    OdpowiedzUsuń
  33. To okropna historia. Slyszałam,ze w czasie dlugich weekendow takie sytuacje sa nagminne. Wiecie może co dalej? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Wando,czy coś wiadomo? Wyjaśniło się? Ciagle wydaje mi się,ze takie historie nie mają prawa sie wydarzyć,ze ludzie tak naprawde sa dobrzy... Ech,zycie. Serdecznie Pania pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Babę znalazłam. Zajmuje się nią policja. Psa nie dostanie z powrotem, nie ma obawy. Już się zgłosiła osoba, która sunię weźmie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdybyś weszła na mojego bloga... Mój alfabet Żagański, sklep jest w Żaganiu. Za dobre chęci pomocy z serca dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację. To mnie najbardziej zbulwersowało!

    OdpowiedzUsuń
  38. wiem że internet daje pewną anonimowość,ale czy zdajesz sobie sprawę,że jakby się uprzeć,Twój wpis ma charakter grożący,co jest karalne?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Prezesie,tego ci ludzie nie wybaczą!

Znakomita większość Polaków, rozumiejąc powagę zagrożenia karnie poddaje się rygorom związanym z koronawirusem. Chociaż boleją nad tym, że w świąteczny czas nie zasiądą gromadnie przy rodzinym stole. Nie pójdą na tradycyjny wielkanocny spacer do źródła Dohny. Nie zobaczą kwitnących w parku przylaszczek. I nie pójdą na cmentarze odwiedzić groby swoich rodziców, dzieci, bliskich. Mówią sobie: Trudno. Prawo jest prawem. Wspierają się wzajemnie słowami: Przeczekajmy, jeszcze będzie normalnie, jeszcze będzie pięknie. A ty co? Ty, panie Kaczyński w świetle kamer urządzasz sobie spektakl pogardy do swoich rodaków. Pokazujesz, że masz nas wszystkich głęboko.. gdzieś! Ty jesteś ponad prawem ! Ty ostentacyjnie, gardząc uczuciami Polaków, ich bólem, ich potrzebami zasapakajasz swoją potrzebę wizytowania pomnika smoleńskiego. Idziesz tam w otoczeniu wiernych pretorian, ochroniarzy i dziennikarzy, a niech widzą obywatele, że mi wolno! Ty, panie prezesie idziesz na cmentarz oddać cze

Fałszerze z PIS-u, czyli podpisy „na zaś”

Na wieczornym posiedzeniu sejmu, na którym „klepnięto” ustawę o korespondencyjnych wyborach, poseł Budka bezskutecznie dopytywał, jak to możliwe, że pod projektem tejże ustawy są podpisy posłów PiS których fizycznie nie ma w Sejmie ?? Mało tego ich nie ma w Warszawie, bo głosują zdalnie ze swoich domów?? Mimo to pod projektem znalazło się 38 podpisów posłów PiS, m.in. byłego ministra środowiska Henryka Kowalczyka, obecnego w sejmie, który jak mówi podpisał się osobiście. Pytany o to , w jaki sposób PiS zebrało pozostałe podpisy, powiedział, że "część in blanco”. Bez cienia zażenowania, bez obawy o to, że może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej, poseł przyznaje, że PiS OSZUKUJE !!                                  Praktykę zbierania podpisów in blanco w PiS opisała w 2017 roku Wirtualna Polska. Posłowie PiS przyznali wówczas, że "są one potem wykorzystywane przy składaniu projektów ustaw". - Takie blankiety krążą na posiedzeniach klubu i wszyscy się

Nigdy nie powiem: Moher, który się sprzedał za 500+

Wielokrotnie powtarzam, że n ie mówię: Głupie mohery. Nie mówię: Sprzedali się za 500+ Nie mówię: Tylko głąby po podstawówce głosują na PiS. Na PiS zagłosowało wielu robotników, pracowników najemnych, rolników, mieszkańców malutkich miasteczek. Myślałam o tym, dlaczego tak właśnie zagłosowali?? Czy nie rozumieją, że PiS manipuluje? Łamie prawo, konstytucję i kręgosłupy? Czy nie wiedzą, że PiSowcy wypłacają sobie kolosalne nagrody? Zatrudniają „kolesi” w spółkach Skarbu Państwa? Czy nie wiedzą, że TVP kłamie? Czy nie wiedzą co to przyzwoitość, uczciwość, prawdomówność?? Ależ wiedzą! Doskonale odróżniają dobro od zła. Zatem czemu głosują i będą głosować na PiS ?? Trzeba wrócić do źródeł, żeby zrozumieć Wróćmy do czasu transformacji ustroju. Postsolidarnościowi bojownicy o wolną Polskę, wśród nich byli oczywiście dzisiejsi członkowie PiS, przejęli władzę i zachłysnęli się wolnością. Na kraj i obywateli patrzyli swoimi oczami inteligentów sponiewieranych przez system, Chc